8 nov 2011

Een nieuw huisgenootje / Bella noemen we haar

Ik ben weer op mijn blog.
Maar nog niet met een nieuwe kaart.
De afgelopen weken ben ik heel druk geweest
met de verhuizing van mijn ouders, van een
stacaravan in Overloon naar een verpleeg- en
verzorgingskamer in voorburg. Het meeste werk is klaar
de twee kamers zijn grotendeels ingericht.
En erg mooi en gezellig geworden.

De hele zomer heeft mijn moeder een aantal zwerfkatten
bijgevoerd. Die werden dan ook stevig en dik. Daarvan
zijn de meeste uitgezworven en weg. Maar er was nog een
nestje in het najaar. Waarvan dit poesje is (wat als enige
nog rondliep) maar erge honger had. Ze wachtte tot
de grote poezen gegeten hadden en die lieten niets over.
Nadat ik het een keer eten had gegeven bleef ze steeds
in de voortent en miauwde heel zielig. En ja,... jullie begrijpen
het al ik heb niet alleen mijn ouders verhuisd maar
ik heb het jonge poesje mee naar huis genomen.
Is het geen droppie. Inmiddels hebben we haar
BELLA genoemd. Tenslotte is ze een mooi poesje.
 Ze was zo zielig en is erg lief maar nog een klein beetje
bang. Ze is helemaal gezond en heeft vanavond kennis
gemaakt met onze andere poes. En dat ging voor een
eerste keer best wel goed. Groetjes en tot gauw.
Slaap lekker allemaal.

6 opmerkingen:

  1. Hi Janny,

    I think, you have a cat now and she is so sweet! We live with two cats and it is wonderful. I wish you a wonderful time with your new friend.

    Greetings from Germany
    Stempelperle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh wat een plaatje zeg wat een lieffie die gaat jullie heel dankbaar zijn zeker te weten
    en ja ouders verhuizen is heel veel werk he en vaak ook emotioneel sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja...ik kan me voorstellen dat je geen weerstand kan bieden aan zo'n lief beestje. Ze krijgt het vast erg fijn in haar nieuwe huis.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zal vast wel wennen zijn voor je ouders.
    ik hoop dat ze een fijne tijd daar krijgen.
    en je nieuwe huisdier.....LIEF!!.
    zo mooie koppie zit erop...geen wonder dat je haar meenam naar huis. en nu maar hopen dat zij, net als je ouders, thuis mag voelen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness, Janny! This little girl is THE SWEETEST cat! I feel so badly for her that she cried and mewed a lot. I hope she enjoys her home with you; sounds like she really needs someone to love. Bless both your hearts! And also, glad to hear your parents are snug and safe in their new home. Take care and hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoeppie zeg . En die kijkers ja dan ben je toch gelijk verkocht als die je aan kijken.Wij hebben Pien overgenomen omdat zij niet tegen de drukte kon bij de fokster al die kittens werd ze niet vrolijk van. Maar wij worden heel vrolijk van pien. dat is ook zo een lieverd. Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny