6 mei 2014

Twee kaarten en een verwijzing naar Janny's Art met nieuwe pastel tekeningen


Twee kaarten dezelfde kleur maar totaal anders. Deze is met Marianne Design createbles gemaakt
en verschillende knoopjes en papier. Ook heb ik kraaltjes geregen met een hartje eraan.
En allerlei strass steentjes gebruikt.


Voor onderstaande kaart heb ik een digi gebruikt en verder bewerkt met dezelfde kleuren
het is hierdoor een monochrome geheel geworden.



Beide pastel tekeningen staan op:
   Janny's Art site
Als je het leuk vind ga even kijken, dat is mogelijk
via de link.

Groetjes en dank jullie wel voor het langskomen.

Janny





2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny