21 jan 2016

Weer nieuwe kaarten op mijn blog''

Je ziet een heel rijtje kaartjes en dat zijn ze niet eens allemaal.
Ik heb een periode gehad waarin ik wel kaarten maakte maar niet veel 
moed had om achter de computer te gaan zitten. Ik heb dus een aardig 
voorraadje opgebouwd. Die komen in de loop van de tijd allemaal op
mijn blog. Vandaag de eerste drie. 


 Allereerst deze kaart die is voor de kleurenchallenge van 
Het is altijd een uitdaging de goede kleuren te vinden.
Ik heb op de kaart gewerkt met Distress ink en een heel klein
beetje glitter. Bij deze stempels heb ik helaas geen naam
Vrouwelijk en glitter heb ik ook op de kaart dus ik gebruik de

 De kaart hieronder heeft een achtergrond van verschillende kleuren Brusho met een 
beetje blauwe inkt. Daarop gestempeld met de stempels van Chocolate Baroque
Ik vond het dit keer lastig de goede kleuren bij elkaar te krijgen.
Ook is het erg slecht/donker weer om foto's te maken. De kleuren veranderen
iets. In werkelijkheid heeft de kaart een mooiere kleur maar dat kreeg ik
helaas niet goed op de foto.
Ook gebruik ik de kaart voor de challenge van 
Zoals je ziet vind ik de zomer wel een prettig seizoen


 En als laatste vandaag een kaart gestempeld met Stazoninkt en gekleurd
met Distress ink. Anders als anders is de ondergrond waarop ik gestempeld heb.
Dit is namelijk een soort linnen papier waardoor je een soort structuur krijgt.
Ook eromheen heb ik gewerkt met Distress ink.
en voor de challenge van Decorate to Celebrate challenge 2


Ik ben benieuwd hoe jullie deze twee vinden de andere kaarten uit
het rijtje komen binnenkort, met een beetje regelmaat, op mijn blog.
Groetjes Janny

11 opmerkingen:

  1. gave kaarten Janny en ook de achtergronden
    weer super gedaan.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful designs, looks like you've been very creative with lots of designs. Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janny, your card for my inky butterfly challenge is gorgeous. I love the shabby distressed look to it and those are such fabulous colours to put together. Thankyou for fluttering by and welcome. hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten , heel goed dat je ze ons nu toch toont !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely collection of cards Janny, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Janny, lovely to see that you have been busy creating. Thanks so much for your entry into the Chocolate Baroque Challenge, great use of the colours, and the background is fabulous. Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous cards! Love the roses along the cake :) thank you for sharing with ATCAS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love all of your creations Janny. Thank you for entering the Chocolate Baroque Challenge and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow what a beautiful selection of cards! thanks so much for joining the Chocolate Baroque Colour Challenge this time
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely creations Janny. I love the flying fish - fabulous. Good luck with the Chocolate Baroque Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny