29 apr 2016

Believe...Believe....believe in de toekomst

Voor deze kaart heb ik verschillende stempels gecombineerd op een
achtergrondgrond van twee kleuren Distress inkt en sommige 
stempels meerdere keren gebruikt.Ook heb ik sommige stempels
over elkaar heen gebruikt om het gewenste effect te krijgen
 Wil je weten welke stempels ik allemaal heb gebruikt? 
Dan is het leuk te kijken bij:
De Stempelwinkel - Designteam blog ook daar staat mijn kaart
met een link naar de gebruikte stempels

Groetjes Janny

5 opmerkingen:

  1. Wonderful creation! Love the colour combo!
    Have a wonderful day.
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderlijk gecombineerd en mooi steampunk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you layered it all together! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner Challenges! Jeanie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun mix of elements! Love that sentiment! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny